התאמת השיש לעיצוב המטבח

אם המטבח הוא הלב של הבית, הרי שהשיש הוא הלב של המטבח. אם אתם עומדים בפני מעבר בית או עיצוב המטבח, ואינכם בטוחים איזה סוג שיש הוא המתאים ביותר למטבח שלכם, המידע בכתבה שלפניכם עשוי לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

עיצוב המטבח מתחיל בבחירת השיש המתאים

אחד החומרים הפופולאריים בעיצוב המטבח הוא אבן השיש, וניתן למצוא כיום מגוון עשיר של סוגים שונים של שיש סוגי שיש למטבח, בגוונים רבים, ובטקסטורות שונות.

בהתאם, אפשר למצוא גם מחירים שונים, המחיר נקבע בהתאם לשטח השיש ומומלץ לבחון מראש מה האפשרויות, ומה העלויות, על מנת להתאים את העלויות לתקציב שלכם.

בחרו שיש בעל כושר אטימות

ישנם מספר סוגים שונים של שיש למטבח, בעלי תכונות רבות ויכולות בידוד שונות. סביבת המטבח היא סביבה שיש בה נוזלים רבים, ולכן חשוב מאוד לבחור סוג שיש בעל עמידות גבוהה, כושר אטימה מעולה, כזה שאינו סופח אליו נוזלים ובכך נשמר כחדש לאורך שנים רבות .

עמידות תרמית

אם כושר ספיגה הוא פרמטר קריטי בבחירת שיש מוצלח לעיצוב מטבחים, הרי שעמידות תרמית הוא פרמטר קריטי לא פחות. הדבר האחרון שתרצו הוא לבחור שיש לא מספיק עמיד, שלא יחזיק מעמד כשתניחו עליו תבנית רותחת מהתנור, נכון? חשוב לבחור שיש עם עמידות תרמית גבוהה, כזה שלא ייגרם לו כל נזק, לאורך זמן, בכל חימום.

אבודים? בשביל זה יש מעצב פנים

בחירת שיש אינה החלטה של מה בכך, כבר אמרנו שזהו הלב של הלב של הבית, וחשוב לבחור שיש איכותי, עמיד, אסתטי, והכי חשוב, כזה שתאהבו ותרצו להיות במטבח ולראות אותו ברקע.
מומלץ לבחור שיש בתיאום עם מעצב פנים מומחה בעיצוב מטבחים. מעצב פנים בעל מומחיות בעיצוב המטבח, יכול לכוון אתכם לבחור את השיש שמתאים לכם ביותר, כיוון שהוא מכיר את סוגי השיש ומידת התאמתם לחלל המטבח בכלל.

בהצלחה!

דילוג לתוכן