טיפים לעיצוב המטבח והשיש

אם גם אתם עומדים בפני מעבר לבית חדש, או שיפוץ הבית הקיים, אנחנו בטוחים שלא מעט השקעת תשומת לב, מופנית למטבח, נכון? המטבח הוא אחד המקומות המרכזיים של הבית, בו נפגשים בני הבית, מארחים חברים או משפחה, ולכן כל מה שנוגע לעיצוב המטבח דורש תשומת לב והשקעה. למשל, איזה סוג שיש לבחור? מה יהיה גוון הארונות? מהן אפשרויות האחסון, ועוד. בכתבה הנוכחית נתמקד בנושא בחירת שיש למטבח.

תכנון מראש

אחד הדברים החשובים ביותר במעבר בית או שיפוץ, הוא תכנון מראש. התכנון עוזר לנו לשמור על מסגרת, להיצמד לעיקר, לשים לב להוצאות שלנו, שכמובן יוצאות מפרופורציות בעת ביצוע מהלך כזה. ההמלצה הראשונה שלנו נוגעת לתכנון מוקדם. השקיעו זמן ומחשבה לשבת יחד ולתכנן את המטבח העתידי שלכם. באיזה סגנון הוא יהיה? מה חשוב לכם שיהיה בו? על מה אתם לא תתפשרו בעיצוב המטבח?

כיצד בוחרים משטח שיש אולטימטיבי למטבח שלכם?

חשוב להבין כמה דברים לגבי משטחי יוקרה למטבח ומטבחי שיש בפרט. זהו תחום רחב ועשיר. תוכלו למצוא שיש טבעי, שיש סינתטי, שיש ישראלי ושיש מיובא, שיש זול ושיש יקר,
אז איך בוחרים? אנו ממליצים להיעזר באיש מקצוע בנושא זה, כיוון שהניסיון של איש מקצוע יכול בהחלט להקל עליכם, לסייע לכם ולכוון אתכם באמצעות השאלות הנכונות, מה השיש שהכי מתאים לכם.

התאמת ברז לשיש במטבח

אולי תתפלאו לשמוע, הברז הוא אחד הפריטים החשובים ביותר במטבח. הוא משמש אותנו המון וחשוב שיהיה לנו נוח איתו, ושישתלב עם שאר המטבח. לכן בעיצוב המטבח כדאי לתת תשומת לב לשאלה כיצד מתאימים את הברז לשיש. ישנם סגנונות ועיצובים רבים של ברזים, כיורים, וכמובן גם שיש. ברזים שיוצאים מהשיש של המטבח, או מהקיר, יש ברזים נשלפים, ואיך מתאימים ביניהם? אין טוב כמו מראה עיניים. אולמות תצוגה שמכילים גם ברזים וגם שיש, בעזרת אנשי מקצוע איכותיים, יוכלו לכוון אתכם ולעזור לכם להחליט בסוגיה החשובה הזו.

התאמת השיש לסגנון המטבח

ישנם מספר סוגים פופולארים של מטבחים, המאופיינים על ידי משטחי שיש שונים.

  • מטבח מודרני מאופיין על ידי קווים נקיים.
  • מטבח קלאסי מאופיין על ידי קווים חמים.

באמצעות איש מקצוע, תוכלו להתאים את השיש לסגנון המטבח המתהווה אצלכם. כמה מרגש!

חשוב לשים לב

שימו לב שמידת החוזק של השיש, חשובה מאוד, במיוחד עבור בית עם ילדים. חשוב לשים לב לבחור שיש שלא צובר כתמים, שריטות, ולבחור ככל האפשר שיש איכותי, עמיד שיחזיק מעמד לאורך שנים, וייתן לכם שקט ונחת.

שיש ג'אן לשירותכם

אנו בשיש ג'אן מתמחים בייעוץ מקצועי בכל הנוגע לבחירת השיש המתאים לכם, ויכולים לסייע לכם בעיצוב המטבח החדש שלכם באופן שישרת אתכם ברמה המיטבית, ולא פחות חשוב מזה, יהיה לכם כיף להיות בו!

דילוג לתוכן