סוגי שיש למטבח 

ישנו מגוון רחב של אבנים טבעיות, אשר יכולות לשמש כאבני שיש במטבח. לכל סוג אבן יתרונות וחסרונות, כיצד נבחר ביניהן? הנה סקירה של סוגי השיש למטבח, ומידע רלוונטי לגבי החומרים השונים והתאמתם למטרות השונות.

אבן קיסר

אחת החברות הידועות בישראל ובעולם, ממוקמת בשדות ים, היא אבן קיסר. אבן קיסר מיוצרת ממשטחי קוורץ, שמשלבים דבקים איכותיים עם גבישים של קוורץ. האבן הזו בעלת מגוון רחב של דגמים, טקסטורות וצבעים. היא נחשבת לאבן עמידה באופן יחסי, אולם החברה מקנה אחריות מלאה, לצד מתקין מורשה מטעמה. המשטחים קלים לניקוי וכדאי להימנע ממשטחי ניקוי חזקים.

שיש גרניט

שלא כמו אבן קיסר, אבן הגרניט נחצבת ישירות מבטן האדמה, מה שמקנה לה מראה ייחודי, בכל משטח ומשטח. אין משטח אחד שדומה למשנהו. יש לכך המון יתרונות גם בעיצוב. מבחינת עמידות, הגרניט בעלת עמידות גבוהה מאוד, אפשר להניח על האבן תבניות רותחות ללא חשש. הניקוי פשוט, וניתן גם ללטש את המשטח ולרענן אותו.

פורצלן

הפורצלן מצטיין גם בפונקציונאליות וגם באסתטיות. זהו מוצר שמיוצר על ידי חברות, מה שמאפשר אינסוף דגמים, צבעים, צורות ומרקמים. בין שלל סוגי השיש למטבח הפורצלן עמיד מאוד בפני חום, שריטות ושחיקה, אינו סופח לכלוך ונחשב להיגייני יותר ממשטחים אחרים. בהתאם, קל מאוד לנקות אותו. מי שמחפש שיש פורצלן בנתיבות – מוזמן לפנות אלינו

דקטון

הדקטון הוא לא אבן טבעית אלא מעשה ידי אדם, עמיד הפני חום, שריטות, חזק, וסטרילי. הדקטון מיוצר בספרד ומלבד מחירו הגבוה יחסית, הוא נחשב לאפשרות נהדרת אשר משלבת אסתטיקה עם שימושיות.

קוריאן

הקוריאן מיוצר על ידי חברת דופונט ובארץ נמכרים על ידי חברת בוריסטו. זהו חומר סינטטי, נוח מאוד לעיצוב, מורכב מפולימר אקרילי ואלומיניום הידרוקסיד. הקוריאן ייחודי במראה היפהפה שלו, הוא נחשב לחומר לא עמיד, לא כדאי לשים עליו סירים חמים או כלים חדים. חשוב לשים לב להימנע מחיתוך ישיר על גבי המשטח, מכיוון שכתוצאה מכך יכול להיווצר חריץ, שיצבור לכלוך.

סוגי שיש למטבח- שיש ג'אן | משטחי יוקרה למטבח 

כפי שראיתם, לכל סוגי השיש למטבח יתרונות וחסרונות, חשוב לקחת בחשבון את ההעדפה האישית, הטעם האישי, סגנון המטבח והבית, ולשקול את הצעדים לפני ביצוע. אנו פה על מנת לעזור לכם לבחור את השיש שיתאים לכם ביותר, שישקף את אופי הבית והמשפחה על הצד הטוב ביותר, ושיתאים לדרישות שלכם ולהתנהלות השגרתית שלכם במטבח, באופן המיטבי ביותר.

דילוג לתוכן