שיש למטבח – מחיר לפי סוגי השיש

לכל חדר וחלל בבית, האופי שלו, המבנה שלו, היופי שלו.
המטבח, הוא לגמרי אחד המקומות המרכזיים בבית, בו נפגשים בני המשפחה, לא רק על מנת לאכול ולבשל, אלא על מנת לשוחח, להתעדכן, לשתף, ופשוט להיות יחד.
במקרים רבים, המטבח הוא מרחב שפתוח גם לאורחים, ולכן חשוב לנו שהוא ייראה אסתטי, מזמין, איכותי. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות חיפוי שיש למטבח. בתחום זה, יש מגוון רחב של מחירי שיש למטבח, הנקבעים בדרך כלל לפי איכות השיש וסוג השיש. בכתבה הנוכחית נפרט על כל אחד מהם.

כמה מילים על השיש

השיש הוא אחד מחומרי הגלם המועדפים במטבח.
נתחיל מזה שמדובר באבן שזוכה לאהדה רבה בקרב מעצבי פנים ואדריכלים, בשל תכונותיה ויתרונותיה המובהקים, בכל הנוגע לבית בכלל, ולמטבח בפרט.

יתרונות של שיש במטבח

  • חוזק – אבן השיש עמידה מאוד, חזקה מאוד, ניתן להניח עליה כלים כבדים מאוד, ללא חשש.
  • עמידות בפני מים – אבן השיש עמידה לחלוטין בפני מים ולחות, אתם יכולים לשים על השיש סירים לחים ולהרטיב אותו והוא לא ינזק.
  • אטימות בפני חום – ניתן להניח על השיש תבניות או סירים רותחים, בלי שום בעיה.

כל היתרונות האלו ונוספים, הופכים את השיש לאחת הבחירות המוצלחות ביותר למטבח .

שיש למטבח מחיר- כמה זה עולה?

בישראל יש ארבעה סוגי שיש מובילים, לכל אחד דרגות חוזק וחולשה , ולכל אחד מסוגי שיש למטבח מחיר שונה. הבה נסקור אותם:

  • אבן קיסר – שיש חזק ועמיד, עשוי קוורץ, מציע מבחר רחב של עיצוב, כגון חיפוי שיש למטבח. מחירו אינו גבוה יחסית, מה שהופך אותו למאוד פופולארי. חשוב לציין כי השיש הזה לא עמיד לחום גבוה, וכן חשוף לשריטות. המחיר שלנו הוא באופן ממוצע 850 שקלים למ"ר, אולם חשוב לקחת בחשבון גם את התקנת השיש, כהוצאה נפרדת.
  • שיש קוריאן – שיש חזק, עמיד, קל לתחזוקה ולניקוי אך יכול לצבור כתמים, וזהו חיסרון. שיש זה נחשב יקר יותר מסוגים אחרים, ועלות שיש למטבח מקוריאן יכולה להגיע גם ל-1500 שקלים למ"ר.
  • שיש גרניט  – אחת האבנים הטבעיות הנהדרות והחזקות היא הגרניט. שיש גרניט הוא שיש איכותי, ייחודי במראו, לא תראו עליו שריטות. המשטח שלו לא תמיד אחיד והוא עמיד לחום . זהו שיש למטבח במחיר ממוצע: 2500 שקל למ"ר.
  • שיש פורצלן  – שיש איכותי, חזק ועמיד לחום גבוה, אינו סופח כתמים ומותאם למטבחי חוץ, מחירו נע בין  2500 1400 שקלים למ"ר. זהו המשטח המומלץ ביותר לבית .

מטבח החלומות שלכם מתחיל כאן- שיש ג'אן |משטחי יוקרה למטבח 

אם אינכם בטוחים איזה שיש שמתאים למטבח החדש או המשופץ שלכם, אנחנו בשיש ג'אן נשמח לתת לכם את הייעוץ המקצועי והאיכותי, תוך תשומת לב להעדפות האישיות שלכם.
צוות מקצועי יסייע לכם לבנות ולעצב את השיש באופן המקצועי ביותר, עם עמידה בתקציב שקבעתם.

דילוג לתוכן